Új mellékhatása lehet a vakcinának: hatan övsömört kaptak

Új mellékhatása lehet a vakcinának: hatan övsömört kaptak – ZSIMA

A Tel avivi Sourasky Egészségügyi Központ és a haifai Carmel Egészségügyi Központ közös tanulmánya azt írja: az autoimmun-betegségben szenvedők esetében nagyobb a kockázata annak, hogy a koronavírus-oltás után övsömör fejlődik ki. „Még nem tudjuk biztosra mondani, hogy a vakcina okozza. Annyit tudunk mondani, hogy néhány páciens esetében kiválthatja az övsömört” – mondta Dr. Victoria Furer reumatológus a Jerusalem Postnak.

Forrás »

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás